Stress!

Hej allihopa!
Nu har jag äntligen bestigit denna skoldag med lektioner från 8.10-15.40. Jag åkte sedan hem med mamma till Svensbyn och kände en enormt god lukt som spridit sig från mitt rum och ut i hallen. Här kan jag verkligen stanna förevigt om de ska lukta såhär.
Iallafall så kommer denna dag bestå av plugg, plugg och dessutom måste jag klippa Linda efter maten.
Känner mig förövrigt inte lika trött längre men hade heller inte tackat nej till en PN just nu. Slö som jag är!
Men nej jag måste verkligen ta tag i det nu för i veckan måste jag verkligen PLUGGA! Och jag vet att jag har varit lat nu ett tag men de har också fått sina konsekvenser. Jag lovar att bättra mig, och de för min egen skull!
Nu ska jag börja.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0