TRÖTT!

Hej allihopa!
Nu sitter jag här i datasalen på skolan som så många gånger förut. Jag känner mig otroligt, extremt jätte trött fastän jag fått mig en massa vila eftersom att jag sov heeeeeela dagen igår samt somnade kring 11-12 inatt.
Synd bara att man var tvungen att vakna av ett IRRITERANDE telefonsamtal inatt kring 1. Så sjukt omoget och man ringer inte 5-6 gånger vid den tiden på en SÖNDAG. Åh, barnungar!
Det tog väl sådär 40 minuter innan vi kunde somna om igen och den ena av oss var surare än den andra kan jag lova. Men iallafall, dom sa att dom skulle ringa upp igen om någon dag då vi inte var lika sura. Men Hallå? Ska man vara glad när man blir väckt av en telefon mitt i natten? Nej skulle inte tro det.. Ska ni ringa så kan ni ju iallafall ringa en mer passande tid under dygnet.
Nu blir det lektion, tack och hej!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0