Utan att fråga finns ingen chans att få ett svar. Utan att fråga dröjer sig ovisheten kvar.

Hej allihopa!
Då var jag tillbaka igen och den här gången med en snabbare uppdatering.
Nu har Jimpan kommit till mig, han ligger i min säng och knapprar på mobilen medans jag sitter med hårinpackning i håret. Vi båda har precis duschat och jag sitter och funderar strängt vars jag ska sova inatt.
Imorgon är det nationella i Svenska och egentligen hade jag behövt plugga och läsa igenom häftet som jag snart läst ut men ärligt talat så orkar jag inte det. Eller iallafall inte just nu!
Jag och Jimmy hade först tänkt sova på hotell på havsbadet ikväll men det blir nog inte så för det blev lite sent påtänkt så vi får helt enkelt se vars vi hamnar.
Allt jag vet just  nu är iallafall att jag är sugen på chips, godis och dricka. kanske gurka, morötter och dipp också.. ;) Haha. Nej men nu ska jag gå och klä på mig mera kläder och prata litegrann med Jimmy så vi vet hur vi tar oss och vart vi ska.
Ha det bra allihopa!
PUSS


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0