Lördag

Hej allihopa!
Sitter just nu inne på mitt rum coch har ont i magen. Jag och Jimmy har hyrt en film som vi ska kolla på och sedan i övrigt så blir det nog en lugn kväll för min del. Vi har klassfest men eftersom att jag inte mår särskilt bra och har inte gjort det på hela dagen så tror jag nog att jag hoppar över festen ikväll för det kommer väl förmodligen fler gånger vi har klassfest.
Annars idag så har jag jobbat och tjänat in en massa pengar till Klubben. Hade två fulla backar med drickor och en utav doom HELT slutsålda och i den andra så var det bara 5-6 festisar kvar i, Sålde även några burkar med korv.
Mycket folk var dte på stan idag och många kändisar träffade man på också. Trevligt, trevligt.
När jag sedan var klar så kom Jimmy och hämtade mig, vi lastade av alla grejerna och sedan blev vi bjuden på en valfri pizza från pitstop och för mig var valet lätt. Eftersom att jag inte tycker om pizza och eftersom att varken jag eller Jimmy var särskilt hungriga så delade vi på en kycklingrulle.
Nu ska jag plocka upp litegrann i mitt rum, Jimmy får hjälpa till och sedan ska vi kolla film.
PUSS


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0