Sur-Sandra tillbak igen!

Hej allihopa!
Dagen började inte alls särskilt bra idag. Jag är på ett sjukt dåligt humör och har ärligt talat inte lust till att göra NÅNTING idag. Jag ska vara här i skolan, få undan mer skoljobb och sen ska jag bara vara hemma och sura resten av dagen, de har jag bestämt mig för och så får det bli.
De enda som kan få mig glad idag ska nog vara att jag får min frihet tillbaka, får byta stav i tungan och självklart att jag har fått min student mössa. Det gör mig ärligt talat glad men det andra återstår ju att se.
Nu ska jag sura i min ensamhet och göra klart detta äckliga skoljobb.
FARVÄL!

Mina änglar med hjärtan av guld. Jag älskar er!


Kommentarer
Angelica

Jag älskar dig också underbara unge!! <3

2010-04-27 @ 14:48:14
URL: http://forgivemee.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0