-.-

Det var en bra kväll igår också, mycket roligt folk som man fått lära känna och det har verkligen varit hur roligt som helstt! Nu är jag iallafall hemma igen och är trött som ett as. Inte konstigt med tanke på att det var efterfest till typ 5 på morgonen imorse och sedan var jag tvungen att stiga upp kl 1 för att hinna med bussen hem till Pite.
Nu är jag hemma, dessvärre helt ensamen. Johannes har farit ut och jobbat, han ska jobba hela natten fram till halv 8 på mogonen imorrn. Så sjukt synd kan jag känna med tanke på att vi varit ifrån varandra hela helgen.
Vi får umgås imorgon istället, om han nu inte sover bort hela dagen. Det hoppas vi inte!
Idag blir det iallafall först en dusch och mat till att börja med och sedan filmkväll. I övrigt så ska jag lägga mig tidigt ikväll, orkar inte vara vaken hela natten. Känner mig så sjukt sliten!

Nu ska jag hoppa i duschen och imorgon ska jag ringa arbetsförmedlingen på morgonen och sedan gå in till stan och spärra telefonen samt beställa ett nytt kort till telefonen. Köpa en ny telefon måste jag ju också.
Gud vad jag hatar folk som tar saker av andra. Ni är värdelösa och jag hatar er!
HEJDÅ



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0