18/12- UMEÅ!

Hej allihopa!
Igår anlände jag till ume efter en bussresa på omkring 4 timmar. Som ni förstår så var det vääldigt skönt att få komma fram och träffa släktningarna för bussresan tog mycke längre tid än vad den skulle göra. Vi fastnade efter vägen 1.5 mil utanför stan i Ume pga en krock längre fram på vägen så där stod vi väl ungefär en timme innan vi fick köra vidare . Smått jobbigt men med tanke på att det kanske fanns någon stackare där som hade blivit skadad så var det väl helt okej att stå och vänta.
Iallafall så fick jag mig en god överaskning där i eländet, mitt i våran väntan.
Min syster Therese och Jugge HAR GIFT SIG utan att någon visste något. Så otroligt stort men jag hade gärna velat vara med på bröllopet men jag var ju trots allt inte den enda som var i omedvetande och blev gott överaskad utan det var ju samma för hela släkten. Men jag är så otroligt glad för deras skull, ni är som gjorda för varandra, så underbart fina!

Min kväll igår var förövrigt väldigt bra också, först badade vi badtunna hemma hos en kompis till Jessiica där vi hade våran förfest och sedan kring 1 så drog vi oss vidare ut på krogen och fortsatte festandet där.
Träffade många fina och trevliga personer igår. Mycket trevligt måste jag få säga!
Det blev rätt så sent innan vi kom oss i säng men lika roligt var det för de. Vi vaknade sedan av att en granne till Jessica plingade på dörren kring 1-2 och då steg vi upp.
Nu ska vi duscha och göra oss klara sedan ska vi vidare igen. Hoppas på en lika bra kväll ikväll!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0