Än en gång, två dagar.

Hej allihopa!
Känner att jag varit dålig på uppdateringar den sista tiden men det är bara för att jag har så mycket annat att tänka på som känns viktigare. Sedan så har jag haft mycke att göra också dessutom!
Iallafall så har jag varit på två möten dom senaste dagarna, jag har firat jul i Svensbyn som ni vet och jag har flyttat över en massa av mina grejer till lägenheten i stan. Jag har även hunnit vara på Ikea med Johannes, Linda och Anton där vi inhandlade en MASSA snyggt till lägenheten så nu är det minst sagt MYSIGAST här inne. Helt underbart!
Vi har inte fått upp allting som vi hade tänkt ännu. Vis ka inhandla en stor tavla som ska hänga över sängen och sedan även en en svart hylla med ljus över tvn och lite smågrejer.
men det ser verkligen helt okej ut just nu och vi känner oss nöjda, helt klart!
Annat som har hänt i veckan är väl att jag sökt mera jobb, sedan även att jag städat och fixat mycke i lägenheten, gått mycke på stan, umgåtts och varit runt på lite olika ställen!
Nu är det Onsdag och det är endast två dagar kvar till Nyårsafton och sedan kliver vi än en gång in i ett nytt år.
Jag har faktiskt ett nyårslöfte i år dessutom, ett som jag inte ska berätta för någon utan bara hålla för mig själv.
hoppas bara att jag klarar av det också men det ska väl gå? Ja jag brukar ju vara envis så nog ska de gå!
Nu ska jag göra mig i ordning, ringa Johanna och sedan fara ut. kommer med mer uppdatering imorgon om jag hinner. Jag ska iallafall fotas imorgon ute i naturen vilket känns sjukt roligt och jag tror att det kan bli jätte bra! LÄNGTAR!! Bilder från det kommer sen.
Ha det bra!
PUSS






Smått stökigt, fast ändå inte. Jag är väl helt enkelt bra på att lägga ifrån mig kläder och greker överallt. Men det är ju trots allt inte de man ska kolla på utan den nya inredningen. Fint ändå!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0