Dagen före..

Hej allihopa!
kan ju ha varit Sveriges stressigaste dag idag, helt hemskt. Jag har iallafall hunnit med mycket men jag har ju verkligen stressat för att hinna också.
Började med att vi hade filmkväll igår och somnade väldigt sent och sedan vaknade vi kring 13 tiden idag av att pappa ringde och då packade jag ihop lite smutsiga kläder och sedan tog vi bilen direkt till Svensbyn. Jag packade ihop och böt ut lite kläder samt städade mitt rum och åt vi åt hämtmat från Subland.
När allt var klart och det var fint i mitt rum i Svensbyn inför imorgon när det faktiskt är julafton så for vi snabbt tillbaka till stan igen, in på coop och handlade och sist så skulle Johannes iväg och jobba på SCA- natt dessutom så han är inte hemma förens imorgon på morgonen.
När han åkt kring 17 tiden så fick jag uppgiften att springa in på systemet och det gjorde jag ju självklart då också så att vi har alkohol till på Lördag när vi ska på hemmafest hos en kompis till Johannes. Tror att det kan bli riktigt trevligt faktiskt så jag valde det ist för After xmas som vi egentligen skulle på.
Kändes helt enkelt bekvämare och trevligare med en hemmafest så kan man ta det jätte lugnt också.
Köpte även två champagne flaskor till nyår eftersom att det inte fanns så mycket kvar och det är risk att det finns ännu mindre närmare nyår så nu behöver vi inte tänka på det mera heller. Johannes idé faktiskt, smart!
Nu är allt för idag bortgjort men jag hade ju faktiskt velat spela bingolotto ikväll men det är dock inge roligt att spela själv och alla verkar vara hemma idag.
Det avr så mycke stress hemma hos oss, bara lagade mat och städade så jag for hellre till lägenheten och sen när jag måste ha bilen imorgon också så var jag ju ändå tvungen att fara tillbaka till lägenheten för att få tag i den imorgon på morgonen .
Nu ska jag försöka få hit någon go vän som kan hålla mig sällskap ikväll så det blir lite roligare!
God jul allihopa!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0