Ett litet inlägg innan kvällens bravader.

Hej allihopa!
Sitter för tillfället hos en vän och bara tar det lugnt här i Lule.
Åkte in med världens bästa Johannes♥ kring 1 och har varit här sen två ungefär. Lena kommer och hämtar mig sen när jag slutar och det var egentligen meningen att jag skulle gå på stan fram tills dess men jag kände att jag inte orkade, jag blev less redan efter 1.5 timmar ungefär. Antar att jag shoppat för mycket på sistone, känner inget vidare sug efter det längre, inte som jag brukar göra för förut så kunde jag känna "åh vad roligt att shoppa, köpa nya kläder och undrar vad dom fått in för nytt." Men nu känner jag inte riktigt så längre.
Eftersom att jag bara har extrajobb och jobbar aldrig på vardagarna så blir det mycke shopping för att ha något att göra, det har liksom blivit ett sätt att fördröja tiden.
FAST däremot har jag hittat mig en jacka som jag ska gå in och köpa ett tag innan Lena kommer. Känns riktigt rba för den är varm, svart, lite längre, från carlings och riktigt varm och mysig. Efter att jag köpt den så ska jag springa in på sys och köpa öl till kvällens party!
Nu längtar jag tills Lena kommer, jätte mycket. Känns verkligen roligt och jag tror kvällen kommer bli kanon!
Nu ska jag avrunda och vara social.
PUSS


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0