KAOS i systemet!

Hej allihopa!
Nu är jag hemma igen och tar det lugnt, trycker i mig en massa godis och cola- bara för att jag älskar det och tar vara på livet helt enkelt!
men det är en sak som tynger mig just nu, något jobbigt som känns fel. Ja det känns helt klart inte rätt iallafall men jag har valt att försöka bearbeta det en dag i taget. Att allting ska vara så svårt när det en gång var så rätt.
Jag tror jag är hopplös, svår att ha att göra med och lite tjorvig. Jag har helt enkelt svårt för att avgöra just på sekunden vad som känns rätt och fel. Men just nu vet jag ärligt varken in eller ut. Jag behöver luft!
Det är skönt att få vara hemma själv och ta det lugnt bara för ett tag iallafall, slippa känna press.
Kvällen igår var iallafall helt fantastisk, det är inte alla som får äta sådan gó mat som vi åt på en Tisdag och till råga på de få fruktsallad till efterrätt, umgås med världens finaste människa och kolla filmen Kick-ass på de.
Underbart rent ut sagt, de var roligt!

I slutet av detta inlägg vill jag även säga grattis till min kära vän Fredrik som äntligen fyllt 20.
GRATTIS GRABBEN, ha en fortsatt trevlig dag! :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0