TORSDAG

Hej allihopa!
Sitter just nu uppe i Johannes lägenhet och tar det lugnt, för tillfället iallafall! Har som varit igång hela dagen sen jag vaknade. Har städat i hela lägenheten (bortsett från att jag damsugat och skurat) för det har jag dock inte gjort men diskat bort det mesta och plockat undan grejer, samlat ihop burkar och flaskor samt samlat ihop alla sopor osv.. Så lite duktig tkr jag allt att jag har varit!
Igår så umgicks jag med några vänner hemma hos Jens först sedan for vi vidare till Adam och var där. Vi var ändå några stycken och drack öl så det var jätte trevligt. ( Jag verkligen älskar hemmafester) det är så grymt härligt, mycke mindre stress och jobbigt än att gå ut på krogen.
Jag gick iallafall vidare hit igår kring 10 så min kväll slutade ganska tidigt med drickan och de. Men sen så umgicks jag ju självklart med Johannes också, sjukt trevligt.
Vaknade imorse kring 12 och då hade han lämnat kvar nycklarna och farit iväg och jobbat sedan kom han hem vid Lunchtid med mackor från subland så det blev en kanon frukost. Tack så mkt, du är bäst!
Nu ska jag börja gå in till stan, lämna tillbaka lägenhetsnycklarna till Johannes, ringa pappa, fara hem och sedan avslutar jag kvällen med ännu mer gott sällskap ( Johanna och Angelica) .
Ha det bra allihopa!
PUSS



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0