Helgens..


FREDAG: Började jag och Lena med att fara och äta, vilken förmodligen behövdes inför kommande promenad som vi tänkte ta. Vi gick den promenaden och den tog runt en timme ungefär, det var en lång och bra POWERwalk som verkligen behövdes.
Efter våran promenad så började vi direkt med att göra oss klara och sedan for vi vidare till stan med buss och ut på Allstar där vi var hela kvällen. De var kyl och vi kom inte i säng förens klockan var 5 och då var vi båda två rätt så runda under fötterna och somnade väldigt snabbt.

LÖRDAG: Om gårdagen kan jag inte säga särskilt mycket, ärligt.
Kan väl iallafall säga att jag har världens FETASTE ångest idag, bland annat för att min telefon är på villovägar och jag har ingen som helst aning om vart den är. Det jag kan gå efter är iallafall att jag bara varit på två ställen: hemma hos Tina och i Christians bil påväg in till stan. Hoppas den hittas annars spärras telefonen redan ikväll!

Mer om gårdagen då: Fick Ialllafall festa med världens bästa vänner och sedan även världens bästa pojkvän. Fick därmed träffa hans syster, Frida som rent ut sagt verkar vara en kanon tjej, härlig och bra på alla sätt och vis.
Levde kroglivet igår igen, det har alltså blivit två dagar denna helg och båda kvällarna lika sena. Måste verkligen tagga ner några steg nu men det är ju inte så lätt när man har världens parypinglor till vänner som tvingar ut mig på fest;) Hah, skoja det är ju faktiskt självförvållat.
Kvällen slutade iallafall på Challenenge och sedan for jag och Johannes vidare till han och sov.
Båda kvällarna var jätte bra, nu ska jag bara bearbeta denna ångest, kanske går över med lite mat och en dusch? Jag provar på det tror jag!
Hoppas ni andra baksmällor där ute har en bättre dag än jag just idag. Jag mår skit och har spenderat största delen av min dag i soffan framför tvn.
PUSS

världens bästa Johannes med en ful fisk. Bra jobbat!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0