God morgon!

Hej allihopa!
Nu är jag också vaken, jag har till och emd hunnit duscha, sminkat mig och snart ska jag gå och äta fruukost.
Min pojkvän ligger och sover i min säng och då kan jag lova att det inte var de minsta lätt att stiga upp, hade helst velat ligga kvar och mysa i några timmar till men plikten kallar och då är de bara att pallra sig upp.
Idag är det Fredag och snart är det helg, jag vet inte riktigt hur Ante skulle göra, om han skulle fara iväg och sova borta redan inatt eller om han ska sova hos mig hela helgen?
Han har iaf innebandy cup som han ska iväg på och då ska dom flesta sova över på en skola eftersom att matcherna imorgon börjar tidigt.
På Lördag är det fest för min del, känner mig inte sääärskilt taggad men det kommer väl, antar jag?
Möjligtvis så att det blir en nykter kväll imorgon för ante kanske ska följa och då kanske jag ska köra men vi får helt enkelt se hur det blir.
Förfesten kommer iallafall hålla till hos Jonas tillsamans med några folk till.


Kommentarer
linn

thx:D

2010-02-19 @ 13:41:35
URL: http://linnnerikssonn.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0