Hellre få sanna vänner än flera falska, Du finns inte längre!

Jag kan väl börja med att säga, detta är tragiskt. Alltså jag är så sjukt arg/less så det finns inte .
Du har ingenting kvar nu, du har absolut inte mig kvar och mig kommer du absolut inte att få tillbaka heller!
Du måste vara den mest falska människa jag känner och jag förstår inte hur du har kunat leva ett helt liv i falskhet?
Jag ser dig, vilket jag helst velat slippa göra. Men jag ser dig varje dag och du ska bara veta att du gör mig ILLAMÅENDE, du kan inte prata själv för att lösa saker utan skickar dina kompisar? Eller ja, skicka kan jag väl inte säga sådär på rak arm att du har gjort men du har åtminstone snackat skit och de är inte bara om mig.
Jag snackar inte skit om dig, ödslar inte ens tid. Men om man tänker efter så är det ganska normalt beteénde av mig för så länge som vi känt varandra så är det inte normalt och långt ifrån okej att snacka skit. 
Fast det är ju förstås nånting jag anser och nånting du inte verkar hålla med om. 
DU FYLLER 19 år och detta är fan bara PINSAMT.
Dra något gammalt över dig, stäng in dig i ditt hus och kom inte ut igen förens du blivit normal
 
Jag lovar att ingen förutom din lika hjärntvättade vän kommer att sakna dig.
over and out.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0