Kanon!

Hej allihopa!

Nu har jag slutat för dagen, finally! Jag ska nu, om en halv timme för att vara exakt vidare med en buss hem till Svensbyn, fixa håret lite lätt (nyss duschat för vi har haft idrott) och sedan ska jag nog gå en mil till Johanna idag också, åh jag är verkligen hur duktig som helst. Tkr nin inte det? Jag är iaf stolt, och godis äter jag inte hlr för den delen och jag har klarat mig en hel vecka nu. Fattar ni EN HEL VECKA! det är verkligen inte likt mig.
Jag tror att denna dag blir kanon för idag kommer ett nytt avsnitt från andra avenyn ut, jag ska sova hos Johanna, jag får med andra ord vara med min bästa vän som jag verkligen ÄLSKAR att vara med.
Enda nackdelen för idag är väl att jag måste plugga litegrann men det löser sig säkert, jag får plugga lite snabbt och lätt så jag kan spendera den mesta tiden tillsamans med henne.

Nu mina kära vänner ska jag börja avrunda men ni har iallafall fått veta litegrann om hur min dag har sett ut än så länge och hur min dag kommer att fortsätta!
Ha det så jätte bra så återkommer jag antingen sen eller imorgon..
PUSS


Johanna Bergström bäst, bäst!



Kommentarer
S A N N A

SV: Okej! :) jag svarar på kommentarer och lyssnar på musik :) Är allt bra med dig? :):)

2010-02-10 @ 18:08:30
URL: http://sannaakarin.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0