Mkt att göra!

Jag har varit lite frånvarande här dom senaste två dagarna känner jag men det ahr helt enkelt berott på att jag har varit så mkt med mina kompisar, tränat och pluggat i massor så jag känner att jag inte riktigt har hunnit.
Jag kan till och med erkänna att jag inte ens har hunnit städa mitt rum förens nu då ajg har påbörjat min städning och ändå har jag tränat 3.5 timmar idag i jogging och i gym så jag åt inte min middag förens för 40 minuter sen.
Egentligen så kan jag erkänna att jag inte ritkigt ahr tid atts itta här nu heller, jag måste duscha samt plugga innan jag lägger mig under täcket och sover så jag skriver igen imorgon under lunchen.
Ha det bra allihopa!
PUSS


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0