Nu drar jag till kylan!

Hej allihopa!
Hoppas eran dag har varit kanon för det har iaf min varit!=)
Dagen igår var sjukt stressig däremot när jag insåg att mitt kort var borta och jag därför inte kunde beställa någon tågbiljett.
Allting ordnade sig iallafall idag då jag kunde spärra mitt kort och beställa ett nytt på banken, låna pengar av min mormor och Therese betällde biljetten till mig via hennes bankkort så nu är allt i sin ordning och jag åker på 25 minuter vidare till Lule för att sedan ta tåget däreifrån till min pojkvän i Kiruna!:)

Han ringde mig för en stund sen och ville att jag skulle vara där redan nu men det är ju så svårt när man bor så långt ifrån varandra, då kan man inte vara med varandra när man vill, känns tungt men det funkar.
Han sa också hur kallt det var där eftersom att jag frågade och var lite orolig över kylan när det är över 20 minus här. Det var iallafall omkring -30 där och det gillas verkligen inte, jag kommer ha dubbla klädesplagg under tiden jag rä där känner jag på mig.

Angelica, Mia och Johanna mina hjärtan.
Jag kommer sakna er medans jag är borta men vi får helt enkelt hålla kontakten ändå! ♥



Kommentarer
evelinaerikssn §

tjenispenis' allt bra? :)

2010-02-25 @ 15:40:42
URL: http://evelinaerikssn.blogg.se/
Sandra

Kommer verkligen sakna dig hjärtat! hör av dej när du kommer fram <3

2010-02-25 @ 17:58:17
URL: http://sandrahurtig.blogg.se/
emelieju

vad för silvershampo använder du? :)

2010-03-01 @ 17:34:47
URL: http://emelieju.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0