Paradise hotel finalen avgjord!

Hej allihopa!
Kan väl säga att jag fortfarande är ledsen/ irriterad men idag snäppet mindre än vad jag var igår.
Satt uppe riktigt länge igår och kollade tv, samt satt framför datorn och var riktigt och då mena rjag riktigt arg, men de märkte ni säkert på mitt tidigare inlägg.
Jag som är en sån glad person, jag förstår inte hur folk lyckas få mig sur, det måste verkligen vara svårt. 
Finalen i paradis hotel avgjordes igår och vinnarna för programmet blev Jackie och Patrick, Grattis ni förtjänade det!
Dom båda har varit med redan från början och har tagit sig långt genom att inte alls spela särskilt fult som många andra gjorde där inne. Men viljan tar man sig längst som man brukar säga!
Sedan så kan jag ju meddela att dom vann en kvarts miljon kronor och det hade man verkligen inte tackat nej till och speciellt inte om man har den ekonomi jag har för tillfället eftersom att jag är arbetslös och går i skola.
Jag har faktiskt kontakter och hade därför tänkt ringa om ett jobb idag som jag förhoppningsvis får en plats i, kanske inte världens roligaste/bästa jobb men det är klart det funkar. Bättre än ingenting ellerhur?
För tillfället så sitter jag på skolan och letar färgäves efter min kära vän Erika som verkligen är spårlöst försvunnen och hon svarar heller inte på mina sms så jag hoppas hon gör de snart och kommer och är med mig för vi börjar inte förens om en halvtimme.
Nu ska jag gå allihopa, men jag återkommer senare med ett förhoppningsvis bättre humör!
PUSS



Kommentarer
Thilda

sv: kolla paradise:)

tkr att kristoffer skulle ha vunnit!

2010-02-03 @ 13:07:56
URL: http://ttthilda.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0