Pöss

Hej allihopa!
Planerna för veckan är rätt så enkla egentligen. Kan väl säga som så att jag inte kommer få göra mkt annat än att plugga eftersom att jag har två prov i veckan och ett nästa vecka, jag kvävs.
Men ärligt talat så har jag tänkt vara med Erika ett tag idag, vi ska gå på stan, äta glass i 18 minus och sedan så ska vi även köpa en biljett till på Fredag.
På fredag ska vi ha klassfest och alla tsm ska gå ut på Studenternas förfest som också ska hållas på Fredag, sjukt bra tajming och jag längtar som jag vet inte vad.
Jag hade dessutom oerhört roligt i Lule måste jag ju faktiskt avslöja, vi bowlade, jag fick i samband med det en förlust och sedan så har jag ätit ute flera ggr och varit vaken till halv 4 och kollat film.
Det var väldigt kul att få träffa både Hanna och Lena och sedan fick jag även träffa lilla Wilma som ju faktiskt inte var så liten längre, nej hon fyller faktiskt 7 år nu i år!!
NU ska jag och Erika leka.
Ha det bra allihopa!
Puss


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0