Sen morgon!

Hej allihopa!
Eller kanske snarare borde säga godmorgon, från min sida iallafall.
Ja som ni kanske nu förstår så har jag precis stigit upp och har alldeles snart tänkt gå iväg och äta lite frukost.
Denna vecka har gått jätte fort och det är redan onsdag, känns lite konstigt men det beror säkert på att jag har börjat kring 11-12-13 hela veckan och jag börjar lika sent imorgon men sen på Fredag börjar jag klockan 9 så då blir det minnsan slut på sovmorgonen.
Igår satt jag inte vid datorn på hela dagen pga att jag var tvungen att ta mig själv i kragen och göra någon nytta.
Så jag städade istället mitt rum, satte alla kläder som var smutsiga i tvättmaskinen och tillsist så gick jag och duschade, hämtade hostmedicin hos Therese, ja jag har en sån förskräcklig hosta just nu. Det är till och med så att det värker i mina lungor.
Och sist men inte minst så for jag hem igen och satte mig i sängen och pluggade.
Plugga gjorde jag största delen av kvällen igår, ja för att vara exakt så pluggade jag faktiskt från 18-23 med ett litet mellanrum på en halvtimme när jag gick och åt middag .
Det var jobbigt men det var det värt, nu kan jag det mesta och då behöver jag inte vara lika orolig för att jag inte hinner plugga så länge idag eftersom att jag har träning. Det ordnade sig helt enkelt!
NU mina kära vänner ska jag börja avrunda, fixa idrottsväskan och sedan gå och äta frukost.
Ha det bra allihopa!
PUSS



Faster med sin lilla älskling :)


Kommentarer
Muffinsmartin

Sött!

2010-02-17 @ 12:36:16
URL: http://muffinsmartin.blogg.se/
Anonym

söt bebe =)

2010-02-17 @ 13:07:22
URL: http://tanyk.blogg.se/
maria

härligt, vad skönt o höra:)

jora det är bra med mig :)

2010-02-17 @ 17:35:14
URL: http://s0ckerbit3n.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0