Skräpmat nu igen!

Hejhej allihopa!
Nu sitter jag här igen, har pluggat en massa, sett top model och precis ätit.
Pappa kom hem med skräpmat idag igen och jag kände faktiskt att jag inte riktigt var sugen på det idag, hade mycket hellre ätit vanlig husmanskost. Menmen, man får inte alltid som man vill och lyxet satt fint i magen ändå!
Kvällen ser inte lovande ut, blir nog mest plugg för min del och sen om nu ett nytt avsnitt av Andra avenyn vill komma ut någon gång så blir det väl att titta det också men först ska jag forsätta att vara duktig ett tag innan jag får göra någonting annat. Jag har ju trots allt ett prov på både Fredag och Torsdag som måste göras, jobbigt nog.
Jag saknar dig enormt mkt, Andreas!
Puss ♥



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0