Sur-Sandra tillbaka igen!

Efter några månaders uppbehåll så är jag tillbaka igen, den här gången av en annan anledning än förra gången, förmodligen om man tänker efter.
Jag är oerhört upprörd för tillfället, fattar som mest ingenting, men vad gör det?
I samma sammanhang som "varför vara frisk i en sjuk värld" Så kommer jag på nått eget, varför inte vara som jag och Erika . Vi bara skrattar åt livet, struntar i att vi inte fattar och har roligt som två stolta BLONDINER ist.
& vi är helt enkelt oslagbara, sådeså!


Kommentarer
Mia

SV: Tack så mycket. Jag kände mig fin den kvällen.



Klart man ska skratta mycket och äga världen! :)

2010-02-03 @ 08:21:50
URL: http://www.menmia.se
Erika

oslagbara är helt klart rätta ordet!



sv: huvuddunk ;) jobbigt, men du måste ju komma på skolan idag ;) vi har ju skrillor på idrotten :D

2010-02-03 @ 09:24:28
URL: http://erikavikstrom.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0