There ain't nothin´ not affected when two hearts get connected. And all because two people fell in love!

Hej allihopa, haft en bra dag?
jag har haft en väldigt konstig dag måste jag säga, dagen började med att jag försov mig och sedan har dagen bara varit bark. Jag har iallafall hunnit träna och det är jag glad för men jag känner absolut ingen ork mer till skolan och det har jag ingen aning om vad det beror på.
har varit på väldigt dåligt humör idag men imorgon kommer jag förhoppningsvis vara på bättre humör när min och Johannas lilla överaskning kommer med posten.
Jörgen och Erika har iaf varit dagen stjärnor, ni har verkligen fått mig på bra humör. Tack för det!:)
Nu ska jag inte plugga utan jag ska lägga mig i sängen, göra kvällens sit ups och sedan sova!
Godnatt allihopa!
PUSS



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0