Tidig morgon.

Hej allihopa!
Jag kan inte förstå att när man precis har skitit i nånting, med andra ord inte bryr sig om de längre så finns det/ den kvar i drömmarna och besöker en iallafall. Det är sjukt att du inte ens låter mig vara i drömmarna!
Nåväl, hon är inte värd att slösa en sekund på så därför vänder jag på klacken och går vidare.
Min morgon har inte varit sådär jätte bra, de börjar med att jag kommer på att jag inte ska vara på Nolia förens kring 11 men de är ju, som ni redan förstår försent nu eftersom att jag redan är vaken.
Jag är extremt trött och hade absolut inte tackat nej till två timmars sömn till så jag tror ärligt talat att jag går och lägger mig en stund och kollar tv åtminstone.
Jag återkommer senare!
PUSS


Kommentarer
emma, ung mamma åt julia [foto]

godmorgon! kikade in och tänkte önska dig en trevlig tisdag! :)

2010-02-16 @ 08:42:59
URL: http://emmzien.blogg.se/
Therese

Sno lite godis åt mig!!

2010-02-16 @ 09:44:31
URL: http://theereese.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0