<3

Hej allihopa!
Saker och ting förändras i sin takt, långsamt men säkert.
Inatt har jag sovit mindre oroligt men drömt mardrömmar har jag gjort ändå. Jag mår bättre nu och har börjat äta, en måltid per dag sen i Lördags iallafall. Alltid en början.
Jag och Jimmy har bara varit hemma hos han både igår och idag, idag ska vi nog hitta på något roligt efter allt som har hänt och det blir nog bra tror jag. Känner mig enormt taggad. I imorgon till på Lördag ska jag jobba från 10.30- 15.00 ungefär, skönt att jobba igen. Har inte gjort det sedan förra helgen men nu när jag är på fötter igen så blir det jobb i 8 veckor framöver. Love it!
Nu ska jag städa upp i mitt äckliga rum som för tillfället ser ut som skit och sedan ska jag försöka få i mig nå mat, duscha och umgås med mitt hjärta!♥
Ha det bra allihopa!
Puss


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0