Andra dagen på jobbet, övertid!

Då avr jag äntligen hemma efter ett pass med jobb från 6-16.45. Anledningen till att jag jobbade så mycket är för att jag jobbade övertid 1.5 timmar. Kan ju meddela att jag är helt slut nu men vi hade det trevligt vi tjejer iallafall. Blev ju rätt mycket skratt och sådär men det måste ju bero på att vi alla var så sjukt trötta.
När jag slutade så skjutsade jag hem en kille från jobbet och hem till han i Pitholm och sedan for jag och Jimmy hem till mig och lämnade min bil.
När vi gjort det så springer jag in på systemet och köper öl och sedan blev jag belönad med pizza plus hårfärg av Jimmy. Ja för jag ska faktiskt färga mitt hår snart, som jag sa så var det ju faktiskt tre månader sen senaste färgen sattes in i mitt hår så jag börjar verkligen få mycket utväxt och dessutom är jag sjukt less min nuvarande hårfärg!
Ska inte färga håret idag iallafall, ät för trött för det.- Jag kan iallafall lova er en tidig kväll för nu ska jag kolla tv med Jimmy och sedan ska jag försöka sova redan klockan 10!
Ha det bra allihopa.
PUSS


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0