Den som tar men aldrig ger, lika falsk som de som sker.

Jag har blivit så grymt dålig på att uppdatera och ja, de är jag medveten om men jag lovar att det ska bli ändring på de hela.. Så fort jag mår bättre!
För tillfället har jag svårt med både mat och sömn, jag är rent ut sagt vrålhungrig och döds trött men kan tyvärr inte sova. Åt en måltid igår och sov 1.5 timmar men inatt sov jag ändå några fler.
Drömt drömmar har jag också och det är jobbigt, kanske också därför jag inte vill sova? Jag försöker iaf.
Jag vill bort från Piteå, bort från den här hålan. jag trivs inte!
Jag tror att det skulle vara lättare att komma upp på fötter igen om man kom härifrån men ibland är det inte så lätt det heller. Man måste ha boende och jobb i annan stad också. jag siktar mot stjärnorna och Göteborg.

Nu ska lösnaglarna på, hårinpackningen tvättas ut, håret snyggas till, benen rakas och smörjas in. Ansiktet ska sminkas och fixas till. Jag vill vara fin helt enkelt.
Ikväll är det födelsedags fest för Jimmys morbror och vi ska dit.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0