En natt på över 12 timmars sömn, skööönt!

Hej allihopa!
Kvällen igår var kanon men det blev en mycket tidig kväll. En sån tidig kväll tror jag inte att jag tagit på nått år när man är ute och festar. Iallafall så fick vi hämtning av pappa redan klockan 12 och for då vidare hem till mig.
Vi somnade sedan kring halv 2 ungefär och har sovit fram till nu. Snacka om slitna krigare!
Ahja, jag antar att det kan vara så när man börjar dricka klockan 8 på morgonen och bara sovit runt 3 timmar nattwn innan.
Idag blir dte en riktigt lugn kväll. Vi ska fara in till stan nu och lämna tillbaka några filmer som vi hyrt för ett tag sedan och sen ska vi väl hyra en ny och fara hem och lata oss!
Jag lägger in några bilder från veckans bravader och sedan går jag och dricker vatten. Eller nej!! Vet ni vad jag gör. jag lägger in dom i ett nytt inlägg ist, lite senare.
Ha det bra!
PUSS





Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0