För jag har tagit studenten!

Efter nån dag så är jag tillbaka igen. Ursäkta mig men jag har varit lite otaggad på att skriva och lite för arg och på dåligt humör.
Men nu är jag på fötter igen och ger fan i den skiten som jag en gång kallade "vän." Nu är det studenten för mig och jag har hunnit springa ut, sitta på flaket, skrika min hals hes och även haft främmande hemma hos mig. Tack s¨å mycket för att ni kom till mig, det betyde otroligt mycket!
Ikväll  är det fest som ni förstår och jag har druckit sen 8 imorse, hemskt va? ja men jag antar att man får beteé sig så när man tar studenten, eller? SjÄLVKLART. Och sen till ni som säger annat så säger jag bara SKÅL!
Nu ska jag hålla alla andra sällskap och vara mindre osocial här på durrnäs.
BILDER FRÅN DOM SENASTE DAGARNA KOMMER SEN!
Puss!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0