Glad midsommar!

Hej allihopa!
Nu är jag tillbaka hemma igen och det känns verkligen skönt.
Jag har varit på dåligt humör som mest hela dagen eftersom att ingenting har gått som jag velat, jag har även hosta och ont i huvudet. Särskilt taggad har jag heller inte varit när jag märkte att det endast stod 5 öl i flaket.
Vi har iallafall fixat ny alkohol nu, vi har fixat det omöjliga och tömt Jimmys förra lägenhet på grejer.
In till mitt rum så fick jag ett nytt tv bord som då självklart är hans men jag är glad eftersom att jag iallafall får låna det fram till att han behöver det. Jag känner verkligen på mig att det kommer bli snyggt men det tror jag också bara det inte är för lågt för att ha min tv på.
Nu ska jag städa och sedan fixa till mig och försöka få upp tagget till max!
Glad midsommar allihopa!
PUSS





<3


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0