heeidå!

Hej allihopa!
Slapp jobba över idag , tack och lov! Nej så kanske man inte får säga men det var två andra som fick göra det istället för jag och det känns faktiskt rätt skönt att vara hemma just nu.
Jag har ont i ryggen och i fötterna och är allmänt död, känner mig inte alls särskilt pigg men jag antar att det är för att jag inte är van att stå upp helt stilla i 9 timmar typ.

Ahja, de går nog över!
Idag ska jag och Jimmy flytta ut tillsamans, kommer bli spännande och framför allt roligt och skönt att äntligen få känna lite frihet. Vi flyttar iallafall in i ett uthus i Hortlax och där ska vi väl bo tills vi hittar något annat antar jag. Vi får helt enkelt se vad som händer men det kommer bli jätte mysigt!
Nu ska jag duscha av mig, jag luktar ta mig fan skinka hela jag efter att ha stått och hackat typ tusen skinkor under 9 timmars tid idag. God damn vad jag är duktig!




Kommentarer
joanna

Ni kan ju ta våran lägga ;-) då vi flyttar

2010-06-30 @ 16:55:33
URL: http://joannagabrielsson.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0