Otaggad partypingla drar på klassfest!

Hej allihopa!
Hade en sjukt bra kväll igår, lite konstig och impulsiv bara.
Vi liksom bara kom på att vi skulle fara till Långträsk och sedan så slutade det med att vi började pimpla öl och övernattade sedan där.
Idag är det fest igen för min del. Tycker inte om två dagars längre och eftersom att jag ska börja ta det lugnare och inte festade förra helgen så drack jag inte särskilt mycket igår. Idag däremot så sprang jag in på systemet och skulle köpa älgar men dom var slut så jag köpte mig sex stycken kungar ist. Helt okej ändå!
Vi ska iallafall börja med att mötas halv 9 på skolans volleyboll plan och sedan ska vi börja dricka.
Känner mig inte alls särskilt taggad ännu men jag ska göra mitt bästa för att få upp de innan vi ska mötas. Hade ju varit lite olyckligt om jag (festens partypingla) inte ens är taggad.
äh jag tror ärligt talat att jag ska sprätta första redan nu medans jag slänger in några bilder från igår.
see you later aligator!









Där var dom flesta av kvällens bilder. Lägger in dom andra på facebook när jag orkar!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0