Så blev den..

Hej allihopa!
jag kan börja med att säga att min midsommar var kanon. Vi var först hemma hos Jimmy och åt grillat tillsamans med några till och sedan begav vi oss vidare några kvarter bort- hem till Jonas där festen fortsatte.
Vi stannade hemma hos Jonas med folket fram till att klockan var kring 12 ungefär? Och sedan gick några stycken hem till Jimmy på efterfest. Hos Jimmy stannade folket inte så värst länge och när dom for så följe Jimmy med till Jimmy Åslund där dom hade utflyttningsfest för han. Där var det dock bara killar så jag stannade hemma hos Jimmy och städade upp alla ölburkar samt flaskor och sedan gick jag och la mig i soffan framför en film.
När Jimmy sedan kom hem ungefär 1.5 timmar senare så slutade våran kväll och resultatet dagen efter blev en BAKIS stämpel i pannan. Jag låg som mest hela dagen, närmare bestämt fram till att klockan var 15 men sedan steg jag upp.
Dasgen igår blev sedan väldigt kort och vi somnade i soffan framför en film kring 23 tiden.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0