Tisdag

Hej allihopa!
Vi hade det galet kul igår men jag kan säga att det var jobbigt att stiga upp till jobbet imorse kring 10 eftersom att vi inte var hemma förens SENT eller kanske man borde säga TIDIGT på morgon? Vi var iaf inte hemma förens kring 5 tiden imorse och sen somnade vi som stockar.
Emil och Johanna gjorde oss sällskap ett litet tag igår så vi spelade kort och spel sedan fiskade Jimmy och jag bara kollade på. Vi hade ju trots allt bara ett fiske spö med oss.
Han hade ingen fiske tur alls så vi kom hem tomhänt om man nu inte räknar bort all vår packning som vi tog med oss dit bort.
Som jag sa så hade vi det roligt och kvällen blev lång.
Jag for och jobbade kring 13 tiden idag och sedan jobbade jag fram till att klockan var 17 ungefär. Nu är jag hemma och har bytt kläder. Jag och Jimmy plus någon mer skulle först fara till hans förra lägenhet och hämta alla hans saker men vi fick inte tag i någon som kunde hjälpa oss så vi ska fara dit imorgon istället och då ska jag förövrigt jobba också så de kommer bli en händelserik dag minsann.
Nu ska jag städa mina vänner, vi hörs sen!
puss


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0