Juni -24-2010

Hej allihopa!
Jag hade en underbar kväll igår med mina älskade vänner hemma hos Jimmy Nyberg.
Nu är jag hemma igen för första gången på länge (känns det som) även om jag faktiskt var hemma senast igår.
Iallafall så drack vi några öl och spelade kubb igår, lyssnade musik och hade det allmänt trevligt. Kvällen igår blev sen och jag tror minsann inte att vi var i säng förens kring 4-5 tiden på morgon någon gång!
Idag är det Torsdag och min kära mor fyller år imorgon. Dom är på havsbadet och eftersom att jag har lovat farfar så ska jag klippa gräsmattan på hans stuga imorgon sedan blir det nog att fara förbi en sväng och fira mamma.
Mycket har inte hänt idag, jag har som bara legat och "degat" framför tusentals filmer och varit sjukling. Min älskade Jimmy har passat upp mig hela dagen och gjorde även middag åt han och mig och det var ingen snabb middag på 10 minuter heller dessutom utan han var ute i de fina vädret och grillade kött och till de gjorde han även pommes som vi sedan med god aptit åt upp.
Det är kvar lite kött men dom ska vi minsann äta upp ikväll. Jag ska gå och duscha nu och sedan ringa mitt hjärta och be han hämta mig (om jag nu inte hittar nycklarna till toyotan vill säga.)
Ha det bra allihopa.
PUSS



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0