22.05

Helt otroligt att jag fortfarande är vaken och vid liv.
Här sitter jag nu igen, nåååååågra timmar senare hungrig som jag vet inte vad och trött är jag fortfarande.
Ska ligga i sängen klockan 10 ikväll har jag bestämt men jag lär nog inte sova förens tidigast 11 eftersom att jag har en pigg liten Jimmy-iller i sängen som säkerligen kommer vägra att sova då!
Vi har iallafall hunnit besöka Therese, Jugge och deras nya hus i Lillpite. Har aldrig varit där förut men snyggt var det.
Jag vill också ha ett hus att inreda men det lär väl inte bli än, kanske inte på några år.. Men vem vet, hoppas man nog mycket så kanske det blir tidigare än vad man tror. Måste bara skaffa ett fast jobb först så man har något att leva på. jag tänker ju inte precis leva på nudlar och vatten hela livet!
Nååja, jag tar tiden som det kommer så blir nog allt bra.

Jimmy sitter just nu och kollar tv och äter mjölk och flingor i min säng, jag är också sugen så jag ska allt ta och hålla han sällskap innan jag tillsist ska sova!
Ha det bra alla barn.
PUSS

Jimmys Tv-bord på plats i mitt rum. Såhär snyggt blev det!



Kärlek till dig mitt hjärta. Du betyder allt och lite där till!♥


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0