Gårdagens.

Kvällen igår var sjukt bra, sedan så mår man väl som man förtjänar idag men det är ju en annan femma.
Igår hade vi som sagt klassfest. Fast jag vet inte riktigt om de kan kallas för klassfest eftersom att vi var ganska många fler olika gäng på skolan.
jag sprang iallafall runt som en yr höna och hälsade på alla. Sedan satt vi och sjöng en hel grupp människor på skolans fotbollsplan.
Senare under kvällen, närmare bestämt kring 10 så for jag tillsamans med några till vidare till Erik Stenman och fortsatte festen där innan vi tillsist gick ut på kalles.
Idag har jag och Jimmy sovit länge och sedan har vi även hunnit vara iväg och hyra tre stycken filmer till i helgen som förövrigt blir lugn.
Imorgon fyller min lilla prinsessa Lovis 2 år gammal. Tänk vad tiden går, känns som att det var igår som jag fick reda på att jag skulle bli faster och nu springer hon runt och pratar för fullt. Helt otroligt!
Jag lägger in några bilder från igår.. Jag kom inte på att jag hade kameran med mig förens efter klassfesten så det blev inte så många bilder. Och ingen på klassen, tyvärr!
Ahja, Här kommer bilderna som jag tog iallafall!=)





Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0