PARTEY!

Hej allihopa!
Ja som ni läste tidigare så har jag fått jobb i sommar från 28 juni-16 augusti till att börja med iallafall och sedan får man väl bara hoppas på att jobbet blir förlängt då också! men jag är iallafall jätte glad, trodde inte att jag skulle få något jobb i sommar men det var visst min tur i sommar. Har alltid haft ströjobb men nu har jag iallafall jobb i över en månad. Alltid nånting med andra ord!
Ikväll blri det fest för min del tillsamans med några underbara flickor. Sen imorgon när jag vaknar så må det hända att jag är bakis men jag har iallafall ingen skola och jag har köpt ALL alkohol till i helgen så det behöver jag då inte tänkt på mera iallafall. Skönt!
Sedan så har jag även fått veta när vi springer ut på Fredag och det blir alltså några minuter efter 12, då springer BF3C ut ur Freja, glada och fria. Så sjukt underbart!
Nu ska jag börja fara.
Ha det bra!
PUSS


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0