10 timmars sömn inatt!

Hej allihopa!
inatt ahr jag fått mig 10 timamrs sömn vilket känns oerhört skönt nu.
Har haft flera nätter då jag fått så sjukt lite sömn så jag antar att jag behövde den här nattens sömn.
Igår iallafall så var jag bara hemma. Vi ahde tänkt fara på bio och kolla Alice i underlandet 3D. Jag, Johanna och Fredrik men det blev inte så så jag stannade hemma helt enkelt.
Resten av familjen for och hälsade på Jesper, Sandra och Lovis igår men eftersom att jag kände mig så trött så visste jag att om jag skulle fara dit så skulle jag inte orka plugga nånting när jag kom hem så jag satte mig istället och pluggade i min säng från att klockan var halv 6 till att klockan blev 8 och sedan la mig och kollade tv och somnade sedan när klockan blivit halv 9.
Imorse vaknade jag sedan halv 7, utvilad av att mamma och pappa var i köket och höll på så då steg jag upp, började att välja kläder inför dagen och sedan gick jag in i köket och åt frukost.
Nu har jag redan hunnit ha två lektioner och sitter i datasalen på skolan tsm med min psykologigrupp.
Snart har vi våran tredjelektion och sedan fortsätter dagen med lektioner efter lektioner.
Slut för dagen har jag slutligen klockan 15.00 och då ska jag söka ännu ett jobb.





Kommentarer
Nella

Fin blogg ! :) härlig att läsa

2010-03-09 @ 12:11:16
URL: http://nellis.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0