Angående mitt silver shampoo som ni frågar efter.

Hej allihopa!
Jag kan börja med att säga att silvershampot jag använder som många frågar efter heter Matrix essentials so silver och är en silver/grå-blå flaska på 400 ml och kostar 199 kr, finns nog på de flesta hårsalonger runt om.
Så då vet ni det iallafall. Jag kan rekomendera den starkt eftersom att den är ett mkt bra fungerande shampoo som tar bort alla gula nyanser du har i ditt hår och ger det en mera silvrig och blank lyster.
Sedan så kan jag ju säga att jag har gått från mörkt hår och detta shampoo har hjälpt mig mycket, så låt bli att färga håret allt för mycket. Låt det vara gul skiftande och kör på detta shampo ist så får du förr eller senare den färg du vill ha. :)








Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0