Back home!

Hej allihopa!
Nu var jag hemma i Piteå igen och jag kan säga att det inte känns roligt alls, det känns tomt och ensamt men samtidigt känns det skönt att komma hem till sitt eget hem också.
Jag fick mig ju några överaskningar också för det första så har dom målat om och gjort förändringar i huset, köpt en öppen spis och köpt nya saker från Ikea.
Sedan så har jag fått mitt bankkort med posten idag och städat hade jag också och till råga på allt så blev jag bjuden på taco nästan direkt jag klev in genom dörren. Låter inte allt för fel va? Nej jag är nöjd med dagen bortsett från att jag inte har min pojkvän här..
För tillfället så sitter jag iallafall och dricker cola samt lyssnar på musik och är inne på facebook. Sen händer det inte alls särskilt mkt i mitt hem.

Jag funderar starkt på att sätta in en ny färg i håret eftersom att det har blivit väldigt färglöst och en aning gulskiftigt men jag får se hur jag gör och om jag orkar för ikväll har jag ärligt talat bara lust att slappna av. Plocka ur väskan tänker jag inte heller göra utan det enda jag ska göra är att ladda upp bilder från mina dagar i Kiruna, inte alla men resten hittar ni på min facebook!





Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0