En stadsrunda!

Hej allihopa!
Nu sitter jag uppe på Andreas rum igen efter en tur i Kiruna tillsamans med Dan en hel dag.
Det har varit mycket trevligt. Vi stannade och fikade på Safari och sedan gick vi igenom affärerna innan vi åkte runt med bilen här i Kiruna.
Snart ska jag sätta mig och plugga så jag får undan lite skoljobb, vilket kan vara skönt så det inte blir lika mycket när skolan börjar. Andreas slutar kring 17 så då får vi se vad vi hittar på senare under kvällen, det är än så länge helt oklart men något roligt blir det väl alltid. Kanske går förbi Jenny och håller henne sällskap medans Fredrik jobbar eller så stannar vi bara inne här och latar oss.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0