Fett med bark!

Hej allihopa och god morgon!
Vaknade för 35 minuter sedan och för tilfället är det låten pusher som strömmar ut ur mina högtalare.
Idag har jag en hel skoldag framför mig och imorgon har jag prov och saken är den, jag orkar verkligen inte plugga mera!
Pratade med min mentor igår om hur jag kände på skolan och bara tanken gör mig deprimerad. Snart är det slut och jag måste börja styra upp mina betyg, det svider verkligen att man fösöker men ändå nästan misslyckas för att man är så sjukt less.
ahja, nog pratat om tråkiga saker. Tänkte säga att helgens planer är lagda och att det blir hemmakväll hos Johanna imorgon och gud vad det kommer bli mys. Hennes föräldrar ska vara borta så vi ska sitta inne i hennes tv-rum och kolla film. Ja det kan inte bli annat än en kanon kväll!
nej, nu ska jag fixa maten och sedan ska jag fara vidare till skolan :]



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0