Från dagar till år..

Hej allihopa!
Dagen idag har inte alls varit särskilt bra. Jag har varit sjukt illamående hela dagen och har bara velat spy. Jag har iallafall ätit en måltid idag mitt på dagen och sen dess har jag inte ätit nånting.
Jag har tagit reda på nummret till vårdcentralen och ska ringa dit imorgon under min lunch och hoppas på en tid snarast möjligt. Fast eftersom att magen är ett ganska allvarligt ställe att skada så antar jag att det går ganska snabbt att få en tid. :]
Imorgon är det Tisdag och jag ska vara i skolan från 8-15 ungefär och sedan ska jag försöka få bort ännu mer skolarbete och sedan möjligtvis spendera natten i Hortlax, börjar ju trots allt kring 1 dagen efter. Så som alla andra Onsdagar på mitt schema!
NU ska jag klippa Linda eftersom att det inte blev av igår.
Ha det bra allihopa.
PUSS!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0