Godnatt!

Hej allihopa!
Nu är jag hemma igen efter att ha varit hemma hos Johanna i några timmar. Sjukt mys!
Sitter även med i hållande magont och inväntar nervöst morgondagens hjärt undersökning. Inget jag direkt ser framemot men som går fort och förhoppningsvis bra också för den delen. Det som känns jobbigt är väl för det första det hära med att man måste vakna 4 timmar tidigare och sedan måste man stanna i stan för att man bor i bochen där det inte går några bussar.
Sen så är det väl det hära med att jag hade kunnat fara till Bersika och vila där men då kommer ju nästa problem. Jag har inge lösa pengar så det funkar inte det heller.
Jag får helt enkelt uthärda en hel dag i trötthet!
Nu ska jag gå och sova så att jag orkar med allt.
Ha det bra allihopa. Puss & God natt!♥



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0