Långa skoterturer.

Hej allihopa!
Hela gårdagen så avr jag ute på två långa skoterturer tsm med Andreas och en massa "turister".
Jag anser att det var jätte roligt och det är nästan så att jag är imponerad av min pojkväns flytande engelska språk som han talar till "turisterna" med. Mkt duktig!
Vi var väl inte hemma förens precis efter 1 på natten och då somnade jag direkt jag la mig i sängen kan jag lova.
Ida & Jimmy ville ta med mig på fest men jag stog minsann över det och tänkte på sängen ist.
Idag så tog jag mig en liten sovmorgon fram till halv 11 medans Andreas steg upp kl 8 och for iväg på sin första tur. Jag skrev sedan ett sms till han när klockan var 11 och sedan följde jag med han på nästa tur som sedan varade fram till att klockan var kring 17. Då gick vi vidare till Jenny och Fredrik, satt där och spelade uno samtidigt som vi fikade och drack te/kaffe.
Ikväll kanske vi ska gå till varma baren och ta oss en öl tillsamans med några folk, annars händer det nog inte mkt alls.
Jag sitter just nu med silvershampoo i håret som ska tvättas ut om två minuter så jag tänkte börja avrunda här.
Ha en trevlig kväll allihopa, för det ska jag ha.
PUSS!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0