My sisters keeper.

Hej allihopa!
Idag så har jag då som jag sa i ett tidigare inlägg varit ledig från skolan och jag kan lova att det var så grymt skönt och att det verkligen behövdes.
Det blev en sen kväll igår. Satt hemma och pluggade efter skolan och sedan for jag vidare till Johanna med en massa filmer som sedan jag, hon och Fredde valde mellan och det visade sig bli "my sisters keeper."
Det var en myckett sorglig film men oerhört bra, kan verkligen rekomenteras.
Mycket annat gjorde vi inte hos Johanna. Frida kom förbi en snabbis och vi satt och pratade om en massa som vid den stunden var behövligt och sedan såg vi faktiskt film större delen av kvällen. Jag var sedan hemma med bilen på gården när klockan var 10 minuter över 1.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0