skola

Hej allihopa!
Just nu sitter jag på skolan och jag kan säga att det ska bli skönt med helg.
Inatt har jag haft massor med drömmar och det har varit bra drömmar, roliga drömmar om olika saker och händelser som har hänt i mitt liv samt en utav drömmarna som inte har hänt än men som jag verkligen vill ska hända. Jag tänker inte avslöja så mycket mer för mina drömmar är privata. ;)
Nåjaa, ni får allt försöka lista ut det även om jag tror att ni inte kommer lyckas-.

Jag hade tänkt försöka hinna få bort lite skoljobb nu när jag ändå är på skolan. Göra klart ett arbete i psykologi så jag kan lämna in de idag sedan har jag även en bok och en film analys som jag måste göra.

Plikten kallar.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0