The fields are green and the sky's are blue. The both look pretty good baby girl but thats so do you!

Hej allihopa!
Jag har nu precis slutat min första lektion för dagen och ska snart påbörja min andra som bara kommer att hålla på till 4 innan jag tillsist slutar för dagen och jag kan gå vidare till coop innan jag får fara hem.
Dagen idag har förövrigt varit bra. Det blev inget lekande i snön för våran del efter som att VISSA i våran klass inte tar med sig kläder så dom kan vara ute och vi andra fick därför utstå en lång promenad på 45 minuter istället. Jag anser att det är grymt respektlöst och speciellt eftersom att våran idrottslärare faktiskt sa flera gånger och var också väldigt rak och bestämd när han sa att vi skulle vara ute på våran idrott efter lovet.
Nååja, vi fick oss en promenad iallafall och nu har jag ju trots allt inte länge kvar innan jag får fara hem.
Synd bara att jag måste fortsätta dagen med att plugga men om man måste tänka på den ljusa sidan så är jag ju faktiskt ledig imorgon och får därför sova ut och sedan får jag lång tid på mig att få bort allt skolarbete.
Puss på det!


Kommentarer
Yoana, Sveriges tuffaste bloggerska

åh va härligt:D va ska du göra resten av dagen då? :D

2010-03-10 @ 16:01:03
URL: http://yoanainaction.blogg.se/
Anonym

svar;Kan förstå det =(

2010-03-10 @ 16:23:07
URL: http://esks.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0